

The CaptoGlove is an interface with advanced technology to accurately detect a wide range of hand and finger movements.
Bluetooth Low Energy (BTLE 4.0);
10 Degrees of Freedom (10DoF);
Triple-axis gyro;
Triple-axis accelerometer;
Triple-axis magnetometer;
1 barometer;
5 finger sensors able to perceive finger movement on the bending axis (resolution less than 1º of bend);
1 pressure sensor for thumb’s fingertip able to perceive pressure from 100 g to 10 kg.
10 hours rechargeable (3.7V USB-Mini USB cable) Li-ion Polymer Battery;
Index and Thumb compatible with capacitive screens;
Washable and breathable textile;
Very low latency;
Pre-installed suite of advanced algorithms for a variety of operation conditions;
Advanced CaptoGlove Suite for multiple gestures assignment on each of the 10 DoF and finger movements.
rękawice haptyczne, rękawice VR, haptyka, dotykowe sprzężenie zwrotne, wirtualna rzeczywistość, rzeczywistość mieszana, rękawice do gogli VR, multimodalne rękawice haptyczne, doświadczenie XR, realistyczne dotykowe sprzężenie zwrotne, szkolenia XR, prototypowanie wirtualne, cyfrowa sztuka, immersyjne doświadczenia marketingowe, immersyjne doświadczenia, imersja, czujniki śledzące ruch, śledzenie ruchu, haptic gloves, VR gloves, haptics, haptic feedback, virtual reality, mixed reality, VR headset gloves, multimodal haptic gloves, XR experience, realistic haptic feedback, XR training, virtual prototyping, digital art, immersive marketing experiences, immersive experiences, immersion, motion tracking sensors, motion tracking,haptische Handschuhe, VR-Handschuhe, Haptik, haptisches Feedback, virtuelle Realität, gemischte Realität, VR-Headset-Handschuhe, multimodale haptische Handschuhe, XR-Erlebnis, realistisches haptisches Feedback, XR-Training, virtuelles Prototyping, digitale Kunst, immersive Marketingerlebnisse, immersive Erlebnisse, Immersion, Bewegungsverfolgungssensoren, Bewegungsverfolgung,MOCAP, system śledzenia ruchu, system przechwytywania ruchu, analiza biomechaniczna, produkcja wirtualna, symulacja VR, śledzenie obiektów w wirtualnej rzeczywistości, motion tracking system, motion capture system, biomechanical analysis, virtual production, VR simulation, object tracking in virtual reality,Bewegungsverfolgungssystem, Bewegungserfassungssystem, biomechanische Analyse, virtuelle Produktion, VR-Simulation, Objektverfolgung in der virtuellen Realität,