

Zapytaj o cenę i dostępność na info(@)pronetkrakow.com.pl
Przenośny eyetracker zapewnia wysokiej jakości dane behawioralne. Doskonale sprawdza się w obserwacji i analizie ludzkiego zachowania w autentycznych środowiskach.
Zapytaj o cenę i dostępność na info(@)pronetkrakow.com.pl
Tobii Pro Glasses 3
Przenośny eyetracker zapewnia wysokiej jakości dane behawioralne. Doskonale sprawdza się w obserwacji i analizie ludzkiego zachowania w autentycznych środowiskach.
Okulary Tobii Pro 3 przenoszą badania konsumenckie i naukowe z ograniczonych środowisk do prawdziwego świata, pozwalając uczestnikom na naturalne działanie. Okulary nagrywają szczegółową perspektywę pierwszoosobową, dzięki temu można stać z boku obserwując na ekranie w czasie rzeczywistym działania jednocześnie zbierając dane.
Oprogramowanie Tobii Pro Lab
Zaawansowane możliwości analizy, wszechstronna obsługa bodźców i pełna kontrola użytkownika.
- 16 iluminatorów oraz cztery kamery oka zintegrowane z odpornymi na zarysowania obiektywami
- Kamera sceniczna z polem widzenia 106°
- Wbudowany mikrofon rejestruje dźwięki otoczenia, zapewniając lepszy kontekst
- Solidna konstrukcja, która mieści się pod nakryciem głowy i sprzętem ochronnym
- Opcjonalne akcesoria do obiektywów, ochrony przed słońcem i kurzem, korekcji wzroku i odblaskowe znaczniki umożliwiające przechwytywanie ruchu
Łatwe do analizy
- Aplikacja kontrolera działająca na systemach Android, Windows i macOS w języku angielskim, chińskim i japońskim
- Obserwuj zachowanie w czasie rzeczywistym dzięki wizualizacjom wzrokowym
- Automatyczna dokumentacja wideo sesji i wywiadów użytkowników
- Oznaczaj zdarzenia podczas obserwacji, aby zaoszczędzić czas podczas wywiadu i analizy
- Eksportuj wideo w całości lub we fragmentach
Specyfikacja
Eye tracking
Eye tracking technique: Corneal reflection, dark pupil, stereo geometry
Sampling rate: 50 Hz or 100 Hz
Parallax compensation tool: Automatic
Pupil measurement: Yes, absolute measure
Binocular eye tracking: Yes
Calibration procedure: One point OR automatic calibration
Slippage compensation: Yes, 3D eye tracking mode
Accuracy: 0.6°
Head unit
Material: Grilamid plastic, stainless steel, optical-grade plastic lenses
Scene camera format and resolution: 1920 x 1080 @25 fps
Scene camera, field of view (diagonal): 106 deg. 16:9 format
Frame dimensions: 153 ×168 ×51 mm
Audio: 16-bit mono, integrated microphone
Number of eye tracking sensors: 4 sensors (2 per eye)
Sensors: ST™ LSM9DS1 sensors: Gyroscope and Accelerometer (sampled at 100 Hz); Magnetometer: (sampled at 10 Hz)
Weight: 76.5 grams (including cable)
Nose pads: Grilamid plastic, with clip-on attachments
Scene camera, video format: H.264
Scene camera, field of view (horizontal and vertical): 95 deg. horizontal / 63 deg. vertical
Cable length: 1200 mm
Fixed geometry: Yes
Input voltage and current rating: 5.5Vdc max, 0.5A
Recording unit
Battery recording time: 105 min
Storage media: SD (SDXC, SDHC) card
Dimensions (height x width x depth): 130 x 85 x 27 mm
Sync Port: 3.5 mm jack (TTL signal)
Battery type: Rechargeable 18650 Li-ion, Capacity: 3400 mAh
Connectors: Micro USB, RJ45 (Ethernet), 3.5 mm jack (sync port), head unit connector
Weight: 312 grams
Tobii Pro Glasses 3 controller app — system requirements
Operating System: Microsoft Windows, Android, macOS
Version Windows: 10 or 11, Android OS 13 or 14, macOS 13 (Ventura) or macOS 14 (Sonoma)
CPU: 6th Generation Intel Core i5 (Dual core) or equivalent, Snapdragon 835 or equivalent, 6th Generation Intel Core i5 (Dual core) or equivalent
RAM: MS Windows 8 GB, Android 4 GB, macOS 8 GB
Eye tracking, Tobii, okulary Tobii, Tobii Pro Glasses 3, okulary Tobii Pro 3, analiza ludzkiego zachowania, dane behawioralne, Tobii glasses, Tobii Pro Glasses 3, Tobii Pro 3 glasses, human behavior analysis, behavioral data,badania emocji, badania użyteczności stron internetowych, badania użyteczności aplikacji internetowych, badania materiłó reklamowych, badania materiałów promocyjnych, badania decyzji zakupowych, badania wpływu muzyki, badania aktywności psychofizycznej,emotion research, website usability research, web application usability research, advertising material research, promotional material research, purchasing decision research, music influence research, psychophysical activity research,