VIVE Avatar dla VIVERSE.

Teraz można stworzyć i spersonalizować swojego awatara, aby poruszać się po światach VIVERSE.
VRM to otwarty standardowy format danych awatarów 3D. Pliki VRM mają następujące zalety:
- Obsługa wielu platform dla szerokiej gamy aplikacji,
- Uniwersalny kontener danych, który zawiera wszystkie wymagane siatki 3D, tekstury, szkielety i metadane,
- Dobrze zdefiniowane dane dotyczące ruchu twarzy dla mimiki twarzy,
- Bezproblemowe stosowanie animacji podobnych do ludzi.

Jak uzyskać awatar VRM?
Można utworzyć niestandardowy awatar w formacie VRM za pomocą VRoid Studio lub pobrać gotowy awatar z VRoid Hub. Do VIVERSE można przesłać dowolny awatar VRM, co daje swobodę wyrażania siebie w dowolny sposób.

Jak przygotować awatar VRM dla VIVERSE?
Jeśli jest plik modelu 3D opartego na człowieku (np. FBX, GLB) i chcesz go użyć w VIVERSE, zapoznaj się z przewodnikiem VRM Avatar, aby dowiedzieć się, jak skonfigurować go w Unity. Z tego przewodnika dowiesz się, jak:
- jak skonfigurować swój awatar VRM w Unity, aby można go było zaimportować do VIVERSE
- zastosowanie śledzenia oczu i twarzy w awatarze VRM, aby oczy i mimika mogły być śledzone przez systemy VR, które obsługują śledzenie oczu i twarzy
Ważne: Przed kontynuowaniem upewnij się, że zainstalowałeś pakiet UniVRM w Unity.

Avatar może być używany z dowolną aplikacją połączoną z VIVERSE. Jeden awatar. Wiele światów. Nieskończone możliwości.

20.10.2022