AR Mirror ZERO10

Technologia rzeczywistości rozszerzonej (AR) okazuje się być niezwykle potężnym narzędziem w branży modowej. W ciągu ostatnich kilku miesięcy widzieliśmy wiele ciekawych projektów, od prawdziwych ubrań z efektami AR, takich jak bluza z kapturem RTFKT x Nike AR Genesis, po pokaz mody oparty na technologii AR bez ubrań.

Możliwość przymierzenia realistycznych modeli 3D odzieży ze świata rzeczywistego stała się również popularną metodą reklamy wśród wiodących firm w branży. Obejmuje to Amazon i jego Virtual Try-On for Shoes, a także funkcję Snapchat Dress Up.

Ale co ze sklepami fizycznymi walczącymi o konkurowanie z ciągle rozwijającym się rynkiem eCommerce? W jaki sposób firmy stacjonarne mogą wykorzystać technologię immersyjną i „wirtualną przymiarki” na swoją korzyść?

W tym miejscu pojawia się AR Mirror ZERO10. Zasilany przez komputer stacjonarny Macintosh, ten interaktywny wyświetlacz obsługujący sztuczną inteligencję (AI) renderuje wirtualną odzież w rzeczywistym świecie w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę (FPS), oferując potencjalnym klientom unikalny i ekscytujący sposób na próbkowanie produktów modowych w czasie rzeczywistym.

Oprócz pracy w sklepach stacjonarnych, AR Mirror może być również używane jako samodzielne wyskakujące okienko, cyfrowy plakat lub interaktywne okno.

Bez wątpienia zastrzeżona technologia wirtualnego przymierzania ZERO10 może być cennym narzędziem dla firm, które chcą przyciągnąć kupujących z pokolenia Z. Technologia ta może być również wykorzystywana do promowania i sprzedaży produktów, których nie ma w magazynie, umożliwiając klientom przymierzanie wirtualnych towarów, które mogą kupić online.

Platforma modowa ZERO10 AR wykorzystuje kombinację śledzenia ciała 3D, symulacji tkaniny i technologii segmentacji ciała, aby ubrać Cię w cyfrowe ubrania, które realistycznie reagują na Twoje ruchy fizyczne. Idąc dalej, ZERO10 planuje wprowadzenie dodatkowych kamer i czujników LiDAR w celu lepszego śledzenia głębi.

25.10.2022
Źródło: VRscout