Wiadomości ze świata 2.02.2023

Brow Magic
Francuska firma kosmetyczna L'Oréal pokazała Brow Magic urządzenie, które jest w stanie "rysować" brwi na twarzy za pomocą technologii rzeczywistości rozszerzonej (AR).
Opracowane we współpracy ze specjalistami od tatuażu Prinker, unikalne urządzenie zawiera 2 400 dysz zdolnych do zapewnienia rozdzielczości drukowania 1 200 kropli na cal. Przed drukowaniem technologia Modiface AR firmy L'Oréal skanuje Twoją twarz i oferuje różne zalecenia oparte na Twoich osobistych predyspozycjach.
Drukarka L'Oréal Brow Magic ma zostać wprowadzona na rynek w 2023 roku. Makijaż wykonany przez nią  i można łatwo usunąć za pomocą dowolnego standardowego środka do demakijażu.

Źródło: VRscout

Brelyon Fusion
Brelyon Fusion to nowy wirtualny monitor OLED 8K. 110-calowy ekran ma 110-stopniowe pole widzenia i jest zaprojektowany tak, aby zanurzyć Cię w szerokiej gamie treści. Zasilany technologią Ultra Reality lightfield ma zastosowanie od gier i rozrywki po szkolenia i zdalną współpracę.
Brelyon Fusion umożliwia mieszanie światła w celu skalowania pola widzenia w nowy sposób, który osiąga wielokrotności rozdzielczości.
Specyfikacja:
Silnik 8K pOLED
110-calowy ekran wirtualny
Przysłona syntetyczna
Aktywne tłumienie hałasu otoczenia
Przestrzenne pole akustyczne
Architektura rozbudowy pola świetlnego
Pole widzenia 155 stopni

Źródło: VRscout

Jak Metaverse połączy świat
Metawszechświat będzie się składał z wielu wymiarów, a każdy z nich będzie wypełniony różnego rodzaju treściami. Teraz ma na celu łączenie ludzi ze wszystkich zakątków świata w sposób, o którym nigdy nie myśleliśmy, że jest to możliwe. Dzięki Metaverse będzie tylko jedna globalna platforma, do której każdy będzie miał dostęp. Umożliwi nieograniczone tłumaczenie językowe, zrozumienie kultury i zwyczajów w czasie rzeczywistym, niezmienność regulacji i cenzury oraz wiele więcej. W świecie 2D jesteśmy przyzwyczajeni do myślenia o rzeczach w kategoriach lewej i prawej, w górę iw dół. Ale w trójwymiarowym świecie Metaverse istnieje nieskończona liczba możliwości.

Źródło: Read Now

Złożoność dylematu etyki danych w Metaverse
Wyobraź sobie świat, w którym najlepiej prezentująca się wersja Ciebie może urzeczywistniać marzenia w otwartym środowisku cyfrowym. Doświadczenia będą wszechstronne i ograniczone jedynie wyobraźnią. To jest los metaverse.
Metaverse widzi konwergencję mediów społecznościowych, internetu i gier w jednym miejscu, a dane służą jako DNA całego ekosystemu. Szybko rozwijające się środowisko zawiera spersonalizowane awatary kontrolujących użytkowników. Patrząc w przyszłość, technologia sztucznej inteligencji wykona kilka obrazów 2D i wyrenderuje wokół siebie cały trójwymiarowy świat.
Ten nowy i rozwijający się ekosystem będzie stawiał etyczne wyzwania przed użytkownikami i markami, które chcą osiągnąć głębszy związek i rezonans z konsumentami w Metaverse. Jednak zanim firmy będą mogły zająć się wyzwaniami etycznymi i nowymi normami interakcji w środowisku cyfrowym, organizacje muszą rozpocząć tworzenie ram i kontekstu dialogu.

Źródło: Read Now

Czego możesz się mylić w metaverse
Nadszedł czas, aby firmy zdecydowały, jaką rolę będą odgrywać w metawszechświecie – czy chcą być częścią fali, czy tylko obserwować, jak się ona rozwija. To nie jest prosta decyzja.
Ta transformacja nie ma jasno określonego stanu końcowego. Będzie ewoluować w sposób ciągły i iteracyjny poprzez wizje tych, którzy przewodzą szarży. Ale za wszelką niepewnością kryje się ogromna szansa do zdobycia i najlepsze praktyki dotyczące prawidłowej aktywacji.
Szansa na bycie siłą napędową zmiany naszego cyfrowego życia, bycie liderem w redefinicji sposobu, w jaki dane kształtują zarówno ludzi, jak i przedsiębiorstwa, lub odegranie roli w łączeniu tych dwóch wizji, to szansa, która stoi dziś przed liderami biznesu. Stół jest ustawiony dla dominujących graczy z każdej branży, którzy pojawią się w metaverse.

Źródło: See the Webinar


Dlaczego metaverse przemysłowy przyćmi ten konsumencki
Konsumencki metawszechświat, którego przykładem są immersyjne gry, nowe doświadczenia zakupowe i eksplozja gogli VR, jest bardziej widoczną, przereklamowaną stroną metawszechświata. Ale w przemysłowym metawersie można zarobić znacznie więcej pieniędzy, strona, której większość konsumentów nigdy bezpośrednio nie zobaczy.
Tak przewiduje Michael Inouye, główny analityk w ABI Research. Firma szacuje, że metaverse przemysłowy, którego przykładem są cyfrowe bliźniaki, rozszerzone usługi terenowe, może do 2030 roku urosnąć do rynku o wartości 100 miliardów dolarów.

Źródło: Read more

2023 — Rok, w którym rozpoczyna się turystyka w Metaverse
Metaverse i jego nowa wersja Internetu – sposób, w jaki wszyscy będziemy dzielić wciągającą wirtualną przestrzeń 3D, używając zestawów słuchawkowych lub innych technologii – na nowo definiuje sposób, w jaki możemy podróżować, a rok 2023 będzie początkiem wielkiej dekady dla inwestycji w Metaverse.
Niezależnie od tego, czy dzieje się to przed wyjazdem, w biurze podróży, czy może podczas odprawy bagażu lub nawigacji na lotnisku, firmy opierają się na Metaverse, aby wspomóc i wzbogacić wrażenia z podróży. SITA, dostawca IT dla branży transportu lotniczego, przewiduje, że operacje metaverse będą jednym z trendów definiujących porty lotnicze w następnej dekadzie — staną się one coraz bardziej zautomatyzowanymi miejscami, wykorzystującymi operacje metaverse, które zoptymalizują procesy zachodzące na całym lotnisku , umożliwiając bezproblemowe działanie.

Źródło: Forbes

Przemysł motoryzacyjny zmienia biegi wraz z Metaverse
Branża motoryzacyjna przechodzi szybką transformację napędzaną wyłącznie przez cyfrowych sprzedawców samochodów, zmieniające się potrzeby konsumentów, wzrost liczby połączonych doświadczeń i pojawienie się gospodarki współdzielenia.
Wraz z rosnącymi kosztami operacyjnymi i oczekiwaniami klientów [the] Metaverse staje się kluczowym czynnikiem przyspieszającym wzrost, poprawiającym marże i zapewniającym wciągające doświadczenia, które zapewniają zadowolenie klientów w wielu punktach kontaktu. Na całym świecie firmy motoryzacyjne wkraczają w metawszechświat, uruchamiając wirtualne centra doświadczeń, wirtualne fabryki i współpracujące szkolenia dla pracowników, aby łączyć się z klientami pokolenia Z i usprawniać operacje przy niższych kosztach.

Źródło: Wire19