Looking Glass Factory

Looking Glass Factory
Wraz z pojawieniem się technologii wyświetlania 3D bez okularów, ekrany Looking Glass Factory już imponowały wyświetlaniem treści holograficznych, które może oglądać jednocześnie kilkanaście osób pod różnymi kątami. Dzisiaj firma rozszerza obsługę popularnych treści generowanych komputerowo dzięki wydaniu wtyczki Unreal Engine, która umożliwia programistom tworzenie fotorealistycznych obiektów 3D i środowisk, które unoszą się na ekranach przypominających pryzmat.

Przed obsługą Unreal ekrany Looking Glass mogły wyświetlać wolumetryczne nagrania wideo zarejestrowane przez wiele kamer, a także prostsze treści CG tworzone w Unity. Ale najlepsze w swojej klasie możliwości renderowania 3D Unreal Engine pozwoliły twórcom tworzyć wizualizacje do programów telewizyjnych science fiction, mieszanych rzeczywistości w Weather Channel i niezliczonej liczby gier, często wystarczająco fotorealistycznych, aby zatrzeć granicę między rzeczywistością a CGI.

Looking Glass tworzy holograficzne wyświetlacze o przekątnej 8,9 cala, 15,6 cala i 32 cale z których wszystkie obsługują nową wtyczkę. Twórcy wtyczek mogą również używać kontrolera ruchu Leap, umożliwiającego bezdotykowe sterowanie gestami jako alternatywę dla fizycznego wyświetlacza lub joypada.

Wsparcie Unreal Engine dla Looking Glass działa już od około roku, ponieważ Geodesic Games zaprezentowało przedpremierową wersję zestawu UE4 SDK w kwietniu 2019 roku. W tym czasie deweloper powiedział, że zbudował niestandardowe shadery soczewkowe i systemy wprowadzania, które umożliwiły Unreal obiekty do renderowania jednocześnie z wielu perspektyw i sterowane za pomocą ekranu dotykowego lub kontrolera. Gotowa wtyczka obsługuje Unreal Engine 4.24, wymaga programu Visual Studio 2019 i jest tylko dla systemu Windows. Jest już dostępny do pobrania.

dodano: 8.05.2020r