Najlepsze aplikacje i programy do prowadzenia komunikacji i współpracy w firmie w 2024 roku.

Asana

Asana znana też jako Enterprise Work Graph, to pakiet narzędzi klasy korporacyjnej łącząca dane, zabezpieczenia i kontrolę. Oddaje pracownikom niezbędne do współpracy i działania elastyczne zasoby do projektowania, przydzielania zadań, wyznaczania terminów, dzielenia się pomysłami łącząc z narzędziami raportowania, załączników do plików, kalendarzy i śledzenia celów na jednej platformie.
Asana to oprogramowanie usługowe SaaS (software-as-a-service), której celem jest pomaganie organizacjom w zapewnianiu przejrzystości i maksymalizowaniu wydajności.
Działa w ponad 200 krajach. Na Assanie polegają Amazon, Roche i T-Mobile.

Miro

To cyfrowa przestrzeń robocza, która umożliwia miejscowym i rozproszonym zespołom dowolnej wielkości budowanie współpracy i komunikacji. Platforma wspiera zespoły w prowadzeniu spotkań, warsztatów, projektów i wielu innych niezbędnych form komunikacji dla lepszej pracy. Nowe funkcje zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa na poziomie wizualnym i głosowym.
Obsługuje ponad 70 milionów użytkowników na całym świecie, w tym 99% z listy Fortune 100 w tym Nike, Ikea, Deloitte i Cisco.

8x8

To wiodący dostawca rozwiązań typu SaaS, obsługujący głos, wideo, czaty, contact center i API klasy korporacyjnej. To wszystko mieści na jednej globalnej platformie w chmurze. Zapewnia wgląd we wszystkie interakcje i kanały co pozwala na większą kontrole i zarządzanie.
Obecna jest w ponad 100 krajach. Zaufało jej min. Kubota, Acer i Trek.

Nextiva

To centrum komunikacyjne oparte na AI. Platforma oddaje najlepsze narzędzia i zasoby marketingowe firmom, które mogą wzmocnić swoją strategie marketingowe.
Obsługuje usługę Amazing Service®.

AvePoint

Globalny program partnerów handlowych, obejmujący ponad 3500 dostawców usług zarządzanych, sprzedawców z wartością dodaną i integratorów systemów.
Platforma umożliwia organizacjom ulepszanie i zabezpieczanie rozwiązań wspierających ich cyfrowe miejsce pracy, co skutkuje oszczędnościami kosztów, zwiększoną produktywnością i możliwością wykorzystania spostrzeżeń opartych na danych.
AvePoint jest dostępny w ponad 100 krajach, a także hostowany w 14 globalnych centrach danych. Do tej pory zarządzali ponad 325 petabajtami danych.

Smarsh

Smarsh jest światowym liderem w dziedzinie przechwytywania, archiwizowania i nadzoru komunikacji cyfrowej.
Smarsh obsługuje globalną bazę klientów, obejmującą najlepsze banki w Ameryce Północnej, Europie i Azji, a także wiodące firmy brokerskie, ubezpieczycieli, zarejestrowanych doradców inwestycyjnych oraz agencje rządowe stanowe i lokalne w USA.

Lucid Software

Lucid to wirtualna tablica łącząca inteligentne diagramy i wizualizacje w chmurze, które  umożliwiają organizacjom realizację planów od początkowych pomysłów po pomyślną realizację.
Lucid obsługuje 99% firm z listy Fortune 500, w tym Google, GE, NBC Universal i T-Mobile. Współpracują także z liderami branży, takimi jak Atlassian, Amazon Web Services, Salesforce i Microsoft.

Wrike

Wrike jest platformą opartą na chmurze. Jej elastyczność umożliwia dostosowanie do dowolnego użytkownika, działu lub projektu pozwalając pracownikom na planowanie, przypisywanie zadań, współpracę, kontrolę i nie tylko. Oferuje specjalistyczne rozwiązania dla zespołów zajmujących się marketingiem, konsultingiem i usługami profesjonalnymi. Bezproblemowo integruje się z dowolną technologią, dzięki czemu pobieranie danych z wielu systemów zajmuje mniej czasu.
Działa w ponad 20 tysiącach firm q 140 krajach.

ClickUp

To wszechstronna platforma obejmująca AI, zarządzanie projektami, współpracę nad dokumentami, tablice, arkusze kalkulacyjne oraz cele krótko i długoterminowe.
ClickUp Brain składa się z trzech odrębnych, uzupełniających się produktów, które razem przyspieszają rutynowe zadania.  Jest to AI Knowledge Manager™, AI Project Manager™ i AI Writer for Work™.

iManage

Platforma wspomagana AI, oparta na chmurze pomaga organizacjom efektywniej zarządzać dokumentami i wiadomościami e-mail.
Z oprogramowania korzysta ponad milion specjalistów w 4000 organizacji w 65 krajach.

Airtable
Unikalny system AI Airtable może analizować, organizować i łączyć przepływy pracy i informacje, które znajdują się na platformie Airtable Connected Apps Platform™.
Ułatwia integrację innych ulubionych narzędzi w celu łączenia informacji biznesowych i tworzenia nowych wydajniejszych aplikacji.
Z programu korzysta ponad 450 tysięcy organizacji  w tym 80% z listy Fortune 100

Appfire

Globalny dostawca oprogramowania, który ulepsza, rozszerza i łączy wiodące platformy na świecie, aby praca i komunikacja była lepiej dostosowane do tego, jak pracuje zespół.
Appfire posiada najszerzej stosowane portfolio aplikacji Atlassian wśród ponad 20 000 klientów, w tym 55% z listy Fortune 500.

Bluebeam

Oferuje inteligentne, proste rozwiązania w zakresie wydajności projektów i współpracy, specyficzne dla architektów, inżynierów, generalnych wykonawców i podwykonawców.
Bluebeam zaufało ponad trzy miliony osób w ponad 160 krajach.

Appspace

Platforma łączy ludzi, miejsca i przestrzenie za pośrednictwem rozwiązań Digital Signage, rezerwacji przestrzeni, aplikacji dla pracowników, nowoczesnego intranetu i nie tylko.
Appspace obsługuje ponad 160 firm z listy Fortune 500 i codziennie obsługuje 12 milionów pracowników stacjonarnych np. LinkedIn, Uber, Netflix, Yale.

Suzy

Suzy to kompleksowa platforma oparta na AI w chmurze, która łączy Suzy Insights, Suzy Live i Suzy Audiences. Służy do analiz konsumenckich, integruje odbiorców ilościowych i jakościowych.
Suzy Insights upraszcza badania dzięki podstawowym i zaawansowanym narzędziom do projektowania ankiet, automatycznym szablonom, analizie danych i raportowaniu. Suzy Live integruje wywiady indywidualne, wieloosobowe grupy fokusowe i testowanie produktów w domu. Suzy Audiences obejmuje własną sieć sprawdzonych i zweryfikowanych konsumentów dla których można tworzyć celowane reklamy.
Z Suzy korzysta ponad 400 wiodących marek z 22 branż w tym Unilever, Pepsico, Estee Lauder.

Alianza

Platforma komunikacji w chmurze dla dostawców usług telekomunikacyjnych, oferująca nowy sposób świadczenia usług głosowych. Usługi obejmują wszystko, od spotkań w chmurze po wiadomości tekstowe.
Wspiera ponad 200 dostawców w tym Amazon Web Services.

Elixir Technologies

Nowoczesna platforma ComOps oparta na chmurze, zaprojektowana w celu usprawnienia komunikacji z klientami. Eliminuje problemy związane z zarządzaniem komunikacją z klientem (CCM). Łączy wszystkich na jednej platformie w czasie rzeczywistym i w zależności od tego jak ma wyglądać komunikacja łączy druk, e-mail, SMS-y i WhatsApp. Elixir spełnia rygorystyczne wymagania związane z treścią, danymi i dokumentami w branżach które muszą przestrzegać ścisłych regulacji.

Plivo

Oferuje prosty, szybki i skalowalny sposób na komunikację z klientami. Platforma komunikacyjna klasy korporacyjnej oparta na chmurze, oferuje przesyłanie wiadomości i połączenia głosowe, a także rozwiązania, które umożliwiają zespołom sprzedaży i wsparcia zwiększenie niezawodności.
Plivo obsługuje ponad miliard żądań API miesięcznie. Ich klientami są IBM, Adobe, Accenture i GoDaddy.

Connecteam

Aplikacja do zarządzania personelem, zapewnia płynną i kompleksową komunikację oraz wsparcie w codziennych operacjach i szkoleniach.
Connecteam obsługuje ponad milion aktywnych użytkowników w kilku branżach. Do tej pory zaplanowali 295 milionów zmian i pomogli w wykonaniu ponad dwóch milionów zadań. Ich klienci to min. SodaStream (firma PepsiCo), Sodexo, Saint Gobain, Berry Global.

IntelePeer

Zbudowana dla użytkowników biznesowych platforma, upraszcza komunikację dzięki rozwiązaniom opartym na AI, pomagając obniżyć koszty i przyspieszyć zwrot z inwestycji.
IntelePeer przoduje w pomaganiu firmom, dzięki wynikom prowadzącym do 75% redukcji kosztów operacyjnych, 554 milionów zautomatyzowanych interakcji i całkowitego wpływu na klientów o wartości ponad 2 miliardów dolarów.

Marchex

Wielokrotnie nagradzana platforma oparta na sztucznej inteligencji i inteligencji konwersacyjnej obejmuje śledzenie i analitykę połączeń, biznesowe wiadomości tekstowe, analizy rozmów, integrację danych i zaangażowanie w sprzedaż. Dzięki rozwiązaniom do analizy preskryptywnej umożliwiają ujednolicenie strategii przedsiębiorstwa, umożliwiając przedsiębiorstwom podejmowanie świadomych decyzji i realizacji strategicznych.

Nylas

Jest to obecnie jedyna platforma, która zapewnia programistom uniwersalny dostęp do poczty e-mail, kalendarza i kontaktów w ramach jednej integracji.
Nylas obsługuje ponad 250 tysięcy firm tj. Ceridian, Talkdesk, Wix, Salesloft, Crunchbase i innych.

Mattermost

Mattermost to platforma typu open source zapewniająca bezpieczną współpracę w całym cyklu życia oprogramowania. Zaprojektowany dla zespołów roboczych, technicznych i operacyjnych o znaczeniu krytycznym, które nadzorują projekty od pomysłu do wykonania, Mattermost zapewnia zintegrowane przesyłanie wiadomości zespołowych, udostępnianie dźwięku i ekranu, automatyzację przepływu pracy i zarządzanie projektami.
Mattermost obsługuje ponad 900 klientów w tym Parlament Europejski, NASA, Nasdaq, Samsung, SAP i Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych.
Firmę wspierają światowej klasy inwestorzy, w tym Battery Ventures, Redpoint, S28 Capital i YC Continuity.

MangoApps

MangoApps to konfigurowalny pulpit nawigacyjny oparty na widżetach, dzięki czemu pracownicy mogą filtrować powiadomienia i informacje. Pulpit łączy komunikację, współpracę i szkolenia  w jedną intuicyjną, dostępną na urządzeniach mobilnych przestrzeń.
Z usług MangoApps korzysta Amazon Web Services i Google Cloud a także Berkshire Hathaway, Rolex i Kansas City Chiefs.

HubStar

To hybrydowa platforma obejmująca Hubstar H2O, Hubstar Utilization, Hubstar Scheduling, Hubstar Connect, Hubstar Space. Produkty te współpracują ze sobą, aby zoptymalizować wykorzystanie przestrzeni za pomocą analiz predykcyjnych, podejmować decyzje dotyczące przebudowy biur w oparciu o wnikliwe dane oraz zmniejszać koszty nieruchomości i emisję gazów cieplarnianych. Oprogramowanie do wykorzystania przestrzeni analizuje dane z czujników, Wi-Fi i systemów rezerwacji miejsc pracy, dzięki czemu użytkownicy mogą z łatwiej podejmować decyzje.

 

17.07.2024
źródło: The Software Report