

Zapytaj o cenę i dostępność
Urządzenie przeznaczone wyłącznie dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.
Najlepszy pakiet do przechwytywania ruchu dłoni. Wyższy poziom rejestrowania odcisków palców z nieograniczonym zasięgiem poprzez transmisję strumieniową Wi-Fi 6 i nagrywanie na ciele przy zerowej stracie przy 120 fps.
Zapytaj o cenę i dostępność
Urządzenie przeznaczone wyłącznie dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.
Wysoka wierność przechwytywania palców z płynną integracją. Natywne przesyłanie strumieniowe do Xsens MVN lub OptiTrack Motive, łączenie przesyłanych strumieniowo lub nagranych danych w Motionbuilder lub wyzwalane nagrywanie bezpośrednio w MANUS Core.
Uchwyć nawet najdrobniejsze szczegóły. Technologia Quantum Tracking pozwala uchwycić nawet najbardziej subtelne niuanse ludzkiego ruchu i ożywić je cyfrowo. W tym bezpośrednim porównaniu możesz zobaczyć, jak realistyczne są nieedytowane dane przechwytywania ruchu z Quantum Metagloves.
Signal latency: ≤ 7.5ms
Finger sensor type: Absolute position, 3 axis rotation
Sensor sample rate: 120Hz
Battery duration: Up to 3 hours (swappable batteries)
Charging time: 2 hours USB Type-C
Weight: 138 grams (including battery)
Wired communication: USB Type-C
Wireless communication: Bluetooth Low Energy 5
Wireless range: Up to 15 meters
Supported operating system: Windows 10/11
Finger attachments: Finger sleeves, finger tapes
Textile information: One size fits all (washable)
rękawice haptyczne, rękawice VR, haptyka, dotykowe sprzężenie zwrotne, wirtualna rzeczywistość, rzeczywistość mieszana, rękawice do gogli VR, multimodalne rękawice haptyczne, doświadczenie XR, realistyczne dotykowe sprzężenie zwrotne, szkolenia XR, prototypowanie wirtualne, cyfrowa sztuka, immersyjne doświadczenia marketingowe, immersyjne doświadczenia, imersja, czujniki śledzące ruch, śledzenie ruchu, haptic gloves, VR gloves, haptics, haptic feedback, virtual reality, mixed reality, VR headset gloves, multimodal haptic gloves, XR experience, realistic haptic feedback, XR training, virtual prototyping, digital art, immersive marketing experiences, immersive experiences, immersion, motion tracking sensors, motion tracking,haptische Handschuhe, VR-Handschuhe, Haptik, haptisches Feedback, virtuelle Realität, gemischte Realität, VR-Headset-Handschuhe, multimodale haptische Handschuhe, XR-Erlebnis, realistisches haptisches Feedback, XR-Training, virtuelles Prototyping, digitale Kunst, immersive Marketingerlebnisse, immersive Erlebnisse, Immersion, Bewegungsverfolgungssensoren, Bewegungsverfolgung,MOCAP, system śledzenia ruchu, system przechwytywania ruchu, analiza biomechaniczna, produkcja wirtualna, symulacja VR, śledzenie obiektów w wirtualnej rzeczywistości, motion tracking system, motion capture system, biomechanical analysis, virtual production, VR simulation, object tracking in virtual reality,Bewegungsverfolgungssystem, Bewegungserfassungssystem, biomechanische Analyse, virtuelle Produktion, VR-Simulation, Objektverfolgung in der virtuellen Realität,