SenseGlove Nova 2
search
  • SenseGlove Nova 2

SenseGlove Nova 2

Zapytaj o cenę i dostępność info(@)pronetkrakow.com.pl

 

Dzięki integracji Active Contact Feedback Nova 2 umożliwia użytkownikom odczuwanie obiektów wirtualnej rzeczywistości w dłoni. Wirtualne szkolenia, badania i interakcje w trybie wieloosobowym są teraz bardziej naturalne niż kiedykolwiek.

Ilość

Zapytaj o cenę i dostępność info(@)pronetkrakow.com.pl

 

SenseGlove Nova 2

Dzięki integracji Active Contact Feedback Nova 2 umożliwia użytkownikom odczuwanie obiektów wirtualnej rzeczywistości w dłoni. Wirtualne szkolenia, badania i interakcje w trybie wieloosobowym są teraz bardziej naturalne niż kiedykolwiek. Wejdź w przyszłość rozwiązań dotykowych XR dzięki pierwszej i jedynej bezprzewodowej, kompaktowej rękawiczce, która zapewnia sprzężenie zwrotne dłoni.

Aktywne sprzężenie zwrotne: wyczuwaj wirtualne obiekty przez dłoń.
Force Feedback: Poczuj wrażenie wielkości i sztywności obiektu.
Wibrotaktyczne sprzężenie zwrotne: Poczuj uderzenia i wibracje.
Śledzenie palców: czujniki rejestrujące ruchy palców.

 

SENSEGLOVE NOVA SPEC SHEET (V0.2) - Gloves (left and right)


Motion Capturing

9-axis absolute orientation sensor in the wrist. 4 sensors to capture the flexion and extension of the thumb and the index-, middle- and ring- fingers. 1 sensor to capture the abduction and adduction of the thumb.
Optional: Fusion with proprietary computer-vision algorithms in the SenseGlove SDK to detect hand location and to enhance accuracy of finger tracking within the field of view of the HMD camera(s).

Force Feedback

4 proprietary passive force feedback modules delivering a maximum force of 20N in flexion direction at the fingertips A for

Haptic Feedback

2 Linear Resonance Actuators haptic motors of max 1.8G peak located at the fingertip of the thumb and index finger.
1 voice coil haptic actuator with a sensitivity range of 45-250Hz, for impact simulation up to 4.3G, located in the palm hub of the SenseGlove Nova.

Power Consumption: 3450mAh Lithium-Ion Battery, good for an average of 2-3 hours of simulation time.

Communication: 2.4GHz wireless serial communication, 60Hz refresh rate

General: Weight: ~320g (11.3 oz) per glove.

Software Development Kit

An extensive software development kit (SDK) is available for
Unity. Available for download here:
https://github. com/Adjuvo/SenseGlove-Unity

A basic native C++ SDK ) is available for Unity. Available for
download here: https://github. com/Adjuvo/SenseGlove-API

An Unreal Engine API is available available for download here:
https://github. com/Adjuvo/SenseGlove-Unreal-Plugin

 

rękawice haptyczne, rękawice VR, haptyka, dotykowe sprzężenie zwrotne, wirtualna rzeczywistość, rzeczywistość mieszana, rękawice do gogli VR, multimodalne rękawice haptyczne, doświadczenie XR, realistyczne dotykowe sprzężenie zwrotne, szkolenia XR, prototypowanie wirtualne, cyfrowa sztuka, immersyjne doświadczenia marketingowe, immersyjne doświadczenia, imersja, czujniki śledzące ruch, śledzenie ruchu, haptic gloves, VR gloves, haptics, haptic feedback, virtual reality, mixed reality, VR headset gloves, multimodal haptic gloves, XR experience, realistic haptic feedback, XR training, virtual prototyping, digital art, immersive marketing experiences, immersive experiences, immersion, motion tracking sensors, motion tracking,haptische Handschuhe, VR-Handschuhe, Haptik, haptisches Feedback, virtuelle Realität, gemischte Realität, VR-Headset-Handschuhe, multimodale haptische Handschuhe, XR-Erlebnis, realistisches haptisches Feedback, XR-Training, virtuelles Prototyping, digitale Kunst, immersive Marketingerlebnisse, immersive Erlebnisse, Immersion, Bewegungsverfolgungssensoren, Bewegungsverfolgung,MOCAP, system śledzenia ruchu, system przechwytywania ruchu, analiza biomechaniczna, produkcja wirtualna, symulacja VR, śledzenie obiektów w wirtualnej rzeczywistości, motion tracking system, motion capture system, biomechanical analysis, virtual production, VR simulation, object tracking in virtual reality,Bewegungsverfolgungssystem, Bewegungserfassungssystem, biomechanische Analyse, virtuelle Produktion, VR-Simulation, Objektverfolgung in der virtuellen Realität,

Nova 2
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.