

EOL - zakończono produkcję
Urządzenie przeznaczone wyłącznie dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.
Kompresyjny strój Mocap Perception Neuron to idealne akcesorium, które zapewnia komfort i wygodę podczas sesji mocapowych. Kombinezon uciskowy Perception Neuron jest trwały, elastyczny, oddychający i łatwy do prania.
EOL - zakończono produkcję
Urządzenie przeznaczone wyłącznie dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.
Perception Neuron 3 Compression Suit
w pudełku
- 1 x Perception Neuron 3 shirt
- 1 x Perception Neuron 3 pants
- 1 x Perception Neuron 3 headband
- 2 x Perception Neuron 3 hand straps
- 2 x Perception Neuron 3 foot straps
Kompresyjny strój Mocap Perception Neuron to idealne akcesorium, które zapewnia komfort i wygodę podczas sesji mocapowych. Kombinezon uciskowy Perception Neuron jest trwały, elastyczny, oddychający i łatwy do prania.
kamizelka haptyczna, kamizelka VR, kamizelka do gir VR, kombinezon haptyczny, kombinezon VR, haptyczne sprzężenie zwrotne, haptyka, system dotykowego sprzężenia zwrotnego, rzeczywistość imersyjna, środowiska głębokiego uczenia się, system przechwytywania ruchu, fizyczne informacje zwrotne, czujnik IMU, akcelerometr, magnetometr, żyroskop, monitorowanie gry, symulacja rzeczywistych uczuć, symulacja rzeczywistych wrażeń, haptic vest, VR vest, VR gaming vest, haptic suit, VR suit, haptic feedback, haptics, haptic feedback system, immersive reality, deep learning environments, motion capture system, physical feedback, IMU sensor, accelerometer, magnetometer, gyroscope, game monitoring, simulation of real feelings, simulation of real sensations, haptische Weste, VR-Weste, VR-Gaming-Weste, haptischer Anzug, VR-Anzug, haptisches Feedback, Haptik, haptisches Feedbacksystem, immersive Realität, Deep-Learning-Umgebungen, Motion-Capture-System, physisches Feedback, IMU-Sensor, Beschleunigungsmesser, Magnetometer, Gyroskop, Spielüberwachung, Simulation echter Gefühle, Simulation echter Empfindungen,