

EOL - zakończono produkcję
Urządzenie przeznaczone wyłącznie dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.
Perception Neuron 3 Base Glove
w pudełku:
1 zestaw rękawic Perception Neuron 3 bez czujników
EOL - zakończono produkcję
Urządzenie przeznaczone wyłącznie dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.
Perception Neuron 3 Base Glove
w pudełku:
1 zestaw rękawic Perception Neuron 3
Rozwiązania alternatywne z dziedziny MOCAP i haptyki - zapraszamy do zapoznania się z artykułami.
AiQ Synertial najpopularniejszy MOCAP - Nowa definicja przechwytywania ruchu inercyjnego
https://pronetkrakow.com.pl/pl/content/203-aiq-synertial-najczesciej-wybierany-mocap
Kamizelka Haptyczna OWO
https://pronetkrakow.com.pl/pl/content/124-kamizelka-haptyczna-owo
HoloWorld flagowy produkt to HoloSuit, kombinezon do przechwytywania ruchu całego ciała ze sprzężeniem zwrotnym. HoloSuit umożliwia ludziom rozwijanie swoich umiejętności i swoich robotów w HoloWorld Skill Metaverse przy użyciu kombinacji rzeczywistości rozszerzonej, rzeczywistości wirtualnej, sztucznej inteligencji, robotyki i 5G.
https://pronetkrakow.com.pl/pl/content/205-holoworld
BTS Bioengineering systemy przechwytywania ruchu dla medycyny, sportu i przemysłu.
https://pronetkrakow.com.pl/pl/content/204-bts-bioengineering-systemy-przechwytywania-ruchu-dla-medycyny-sportu-i-przemyslu
rękawice haptyczne, rękawice VR, haptyka, dotykowe sprzężenie zwrotne, wirtualna rzeczywistość, rzeczywistość mieszana, rękawice do gogli VR, multimodalne rękawice haptyczne, doświadczenie XR, realistyczne dotykowe sprzężenie zwrotne, szkolenia XR, prototypowanie wirtualne, cyfrowa sztuka, immersyjne doświadczenia marketingowe, immersyjne doświadczenia, imersja, czujniki śledzące ruch, śledzenie ruchu, haptic gloves, VR gloves, haptics, haptic feedback, virtual reality, mixed reality, VR headset gloves, multimodal haptic gloves, XR experience, realistic haptic feedback, XR training, virtual prototyping, digital art, immersive marketing experiences, immersive experiences, immersion, motion tracking sensors, motion tracking,haptische Handschuhe, VR-Handschuhe, Haptik, haptisches Feedback, virtuelle Realität, gemischte Realität, VR-Headset-Handschuhe, multimodale haptische Handschuhe, XR-Erlebnis, realistisches haptisches Feedback, XR-Training, virtuelles Prototyping, digitale Kunst, immersive Marketingerlebnisse, immersive Erlebnisse, Immersion, Bewegungsverfolgungssensoren, Bewegungsverfolgung,MOCAP, system śledzenia ruchu, system przechwytywania ruchu, analiza biomechaniczna, produkcja wirtualna, symulacja VR, śledzenie obiektów w wirtualnej rzeczywistości, motion tracking system, motion capture system, biomechanical analysis, virtual production, VR simulation, object tracking in virtual reality,Bewegungsverfolgungssystem, Bewegungserfassungssystem, biomechanische Analyse, virtuelle Produktion, VR-Simulation, Objektverfolgung in der virtuellen Realität,