

Noitom Hi5 2.0 VR gloves are designed for simulations, training for health care workers and gamers. Improved nine-axis IMU sensors combined with a cutting-edge algorithm provide unrivaled precision and speed.
Size: 27.9x16.2x11.6 mm
Weight: 4.1 g
Gyroscope Range: ±2000 dps
Accelerometer Range: ±8g
Resolution: 0.2 deg
Static Attitude Accuracy: Roll/Pitch 0.5 deg, Yaw 1.5 deg
Dynamic Attitude Accuracy: Roll/Pitch 1.0 deg, Yaw 2.0 deg
Operating Voltage: 3.7 V
Operating Time: 5 hrs
Data Calculating Rate: 500 Hz
Data Output Frequency: 120 Hz
Latency: < 20 ms
Operating Temperature: -5º C - 40º C
Charging Time: 1 hr
Transceiver Specifications
Size: 35.8 x 17.2 x 6.7 mm
Transmission Protocol: 2.4G Proprietary Protocol
Interface: USB-C
Range: 6m
Charging Box Specifications
Size: 146.23 x 37.29 x 24.30 mm
Transmission Protocol: 2.4G Proprietary Protocol
Interface: USB-C
Number of sockets: 6
rękawice haptyczne, rękawice VR, haptyka, dotykowe sprzężenie zwrotne, wirtualna rzeczywistość, rzeczywistość mieszana, rękawice do gogli VR, multimodalne rękawice haptyczne, doświadczenie XR, realistyczne dotykowe sprzężenie zwrotne, szkolenia XR, prototypowanie wirtualne, cyfrowa sztuka, immersyjne doświadczenia marketingowe, immersyjne doświadczenia, imersja, czujniki śledzące ruch, śledzenie ruchu, haptic gloves, VR gloves, haptics, haptic feedback, virtual reality, mixed reality, VR headset gloves, multimodal haptic gloves, XR experience, realistic haptic feedback, XR training, virtual prototyping, digital art, immersive marketing experiences, immersive experiences, immersion, motion tracking sensors, motion tracking,haptische Handschuhe, VR-Handschuhe, Haptik, haptisches Feedback, virtuelle Realität, gemischte Realität, VR-Headset-Handschuhe, multimodale haptische Handschuhe, XR-Erlebnis, realistisches haptisches Feedback, XR-Training, virtuelles Prototyping, digitale Kunst, immersive Marketingerlebnisse, immersive Erlebnisse, Immersion, Bewegungsverfolgungssensoren, Bewegungsverfolgung,MOCAP, system śledzenia ruchu, system przechwytywania ruchu, analiza biomechaniczna, produkcja wirtualna, symulacja VR, śledzenie obiektów w wirtualnej rzeczywistości, motion tracking system, motion capture system, biomechanical analysis, virtual production, VR simulation, object tracking in virtual reality,Bewegungsverfolgungssystem, Bewegungserfassungssystem, biomechanische Analyse, virtuelle Produktion, VR-Simulation, Objektverfolgung in der virtuellen Realität,