

One of the world's best hand motion recording gloves now measures every degree of hand freedom.
Applications
Motion Capture-Yes – body integrations included
Desk Capture-Yes
Previs Capture-Yes
Streaming-Yes
Glove specifications
Glove style-Fingertips covered for sensor accuracy
Flexible and lightweight fabric for all day comfort-Yes
Complete freedom of movement-Yes
Sensors-26 sensors
Animation capability-Lifelike and accurate motion capture – individual finger splay
Connectivity-64ft/20m+ wireless
Data back-up-MicroSD card included
Battery life-8hrs
Machine washable-Cold wash after removing electronics module
Software specifications
Hand Engine version-Hand Engine Pro
Multi-performer capture enabled-Yes
Calibration-Express and advanced calibration, in Hand Engine software
Advanced pose-based tools-Yes
Max frame rate-120fps
Timecode-Yes
OptiTrack integration-Yes
Xsens integration-Yes
Vicon Shogun Post – automated retargeting-Yes
Qualysis – retargeting workflows-Yes
Motion Builder-Yes
Maya-Yes
Unreal-Yes
Unity-Yes
rękawice haptyczne, rękawice VR, haptyka, dotykowe sprzężenie zwrotne, wirtualna rzeczywistość, rzeczywistość mieszana, rękawice do gogli VR, multimodalne rękawice haptyczne, doświadczenie XR, realistyczne dotykowe sprzężenie zwrotne, szkolenia XR, prototypowanie wirtualne, cyfrowa sztuka, immersyjne doświadczenia marketingowe, immersyjne doświadczenia, imersja, czujniki śledzące ruch, śledzenie ruchu, haptic gloves, VR gloves, haptics, haptic feedback, virtual reality, mixed reality, VR headset gloves, multimodal haptic gloves, XR experience, realistic haptic feedback, XR training, virtual prototyping, digital art, immersive marketing experiences, immersive experiences, immersion, motion tracking sensors, motion tracking,haptische Handschuhe, VR-Handschuhe, Haptik, haptisches Feedback, virtuelle Realität, gemischte Realität, VR-Headset-Handschuhe, multimodale haptische Handschuhe, XR-Erlebnis, realistisches haptisches Feedback, XR-Training, virtuelles Prototyping, digitale Kunst, immersive Marketingerlebnisse, immersive Erlebnisse, Immersion, Bewegungsverfolgungssensoren, Bewegungsverfolgung,MOCAP, system śledzenia ruchu, system przechwytywania ruchu, analiza biomechaniczna, produkcja wirtualna, symulacja VR, śledzenie obiektów w wirtualnej rzeczywistości, motion tracking system, motion capture system, biomechanical analysis, virtual production, VR simulation, object tracking in virtual reality,Bewegungsverfolgungssystem, Bewegungserfassungssystem, biomechanische Analyse, virtuelle Produktion, VR-Simulation, Objektverfolgung in der virtuellen Realität,