VRTRIX Data Glove
search
  • VRTRIX Data Glove

VRTRIX Data Glove

Zapytaj o cenę i dostępność na info(@)pronetkrakow.com.pl

 

VRTRIX Inc. to firma high-tech dostarczająca profesjonalne zintegrowane rozwiązania dla technologii wirtualnej rzeczywistości. Rozwiązania są stosowane w różnych dziedzinach, w tym w rozrywce, edukacji, szkoleniach i symulacjach.

Ilość

Zapytaj o cenę i dostępność na info(@)pronetkrakow.com.pl

 

VRTRIX Inc. to firma high-tech dostarczająca profesjonalne zintegrowane rozwiązania dla technologii wirtualnej rzeczywistości. Rozwiązania są stosowane w różnych dziedzinach, w tym w rozrywce, edukacji, szkoleniach i symulacjach.

Produkty:
- VRTRIX® Data Glove
- VRTRIX® Sword & Shield
- VRTRIX® Simulation Fire Extinguisher (szkolenia przeciwpożarowe)
- Indoor Compass Sensor Tracking System

VRTRIX® Data Glove

Zastosowania: szkolenia, rozrywka, symulacje przemysłowe wymagające dużej precyzji ruchów palców, a także przechwytywanie ruchu całego ciała w produkcji filmów i animacji.

Simple & Developer-Friendly VR Data Glove
Nie wymaga kalibracji – rękawica jest gotowa do użycia zaraz po wyjęciu z pudełka, sparowana i skalibrowana w fabryce
Dostępne SDK dla Unity3D, UE4, MotionBuilder i C++, z interaktywnymi scenariuszami open-source, przykładowym kodem, kompleksową dokumentacją i filmami demonstracyjnymi.
Śledzenie nadgarstka obsługuje popularne rozwiązania pozycjonujące, takie jak Vicon, OptiTrack, Qingtong Vision, Nokov, Ruili Vision RTS i HTC VIVE Tracker.

High Frame Rate, Low Latency Motion Capture
Pobieranie w czasie rzeczywistym danych dotyczących stawów palców za pomocą wysokowydajnych 9-osiowych czujników inercyjnych MEMS rozmieszczonych na dłoni, z odwrotną kinematyką, w celu rekonstrukcji ruchów szkieletu w środowiskach wirtualnych. Zintegrowany moduł sprzężenia zwrotnego wibracji dłoni wyzwala kontekstowe efekty dotykowe, zwiększając immersję. Rękawica wykorzystuje bezprzewodową transmisję 2,4 GHz, aby osiągnąć ponad 120 Hz na dłoń z opóźnieniem poniżej 10 ms.

Extended Battery Life & Unnoticeable Wear
Rękawica jest zasilana akumulatorem litowo-jonowym o pojemności 1200 mAh, który zapewnia ponad 20 godzin ciągłej pracy. Wykonana z lekkiego materiału i kompaktowych czujników bezwładnościowych rękawica zapewnia wygodę i swobodę podczas długotrwałego użytkowania.


Operating System: Windows 7 and above
Supported Platforms: Compatible with Unity3D, UE4 game engines, MotionBuilder, and C++ SDK.
Gesture Recognition: The SDK supports various common gestures and also allows developers to define custom gestures.
Sensor Module: Six high-precision, zero-drift 9-axis inertial sensor modules per hand; includes a programmable vibration feedback module in the palm; supports both single-hand and dual-hand modes.
Data Update Rate: ≥120Hz (single hand); ≥240Hz (dual hands)
Data Calculation and Transmission Latency: ≤10ms
Dynamic Accuracy: Yaw: ±2°, Pitch: ±0.5°, Roll: ±0.5°
Angular Range: 360° full range for yaw, roll, and pitch
Maximum Acceleration: ±16g
Maximum Angular Velocity: ±2000°/s
Angular Resolution: 0.01°
Transmission Method: 2.4GHz RF
Wireless Transmission Baud Rate: 2Mbps
Transmission Distance: ≥10m (depending on the environment)
Battery Capacity: 1200mAh lithium battery
Battery Life: ≥30 hours
Operating Temperature: 0℃ to 45℃

Hand Motion Capture: Inertial sensors on each of the five fingers provide 3DOF. Czujnik umieszczony na grzbiecie dłoni wykrywa obrót nadgarstka.

High-Speed Wireless Transmission: a transmission latency of less than 10ms

Wrist Motion Tracking:
Compatibility with mainstream tracking solutions including Vicon, OptiTrack, Qingtong Vision, Nokov, Ruili Vision RTS, and HTC VIVE Tracker.

Motion Sensor Fusion Algorithm:
High-precision 9-axis sensor fusion algorithm with integrated geomagnetic calibration guarantees stable and accurate motion data capture.
2.4GHz Interference-Resistant Wireless Communication: The wireless signal processing and transmission module features an efficient interference-resistant auto-frequency hopping algorithm, ensuring stable performance even in complex environments.

Exceptional Battery Life
Each sensor’s peak consumption is under 8mA, and the data processing unit is optimized for low power, guaranteeing at least 20 hours of continuous operation.


Developer Support
VRTRIX™ Data Glove stale udostępnia i aktualizuje swój programistyczny SDK i wtyczki, w tym wtyczki Unity3D i UE4, wtyczkę MotionBuilder i C++ SDK.
Jeśli poniższe łącza się nie otwierają, odwiedź Baidu Netdisk mirror aby uzyskać najnowsze oprogramowanie i dokumentację.
Baidu Netdisk Mirror (access code: 8r8w)

VRTRIX Data Glove Client Software and Documentation - Version v1.4.6 - Compatibility Windows 7 SP1 and above
VRTRIX Data Glove Unity Plugin - Version v1.4.6 - Compatibility Unity 2017.1.1 and above
VRTRIX Data Glove UE4 Plugin - Version - v2.4 - Compatibility UE4.18 and above
VRTRIX Data Glove UE5 Plugin - Version - v2.4 - Compatibility UE5.0 and above
VRTRIX Data Glove MotionBuilder Plugin - Version - v1.10 - Compatibility MB2016 and above
VRTRIX Data Glove C++ SDK - Version - v1.9 - Compatibility VS2017 and above

 

rękawice haptyczne, rękawice VR, haptyka, dotykowe sprzężenie zwrotne, wirtualna rzeczywistość, rzeczywistość mieszana, rękawice do gogli VR, multimodalne rękawice haptyczne, doświadczenie XR, realistyczne dotykowe sprzężenie zwrotne, szkolenia XR, prototypowanie wirtualne, cyfrowa sztuka, immersyjne doświadczenia marketingowe, immersyjne doświadczenia, imersja, czujniki śledzące ruch, śledzenie ruchu, haptic gloves, VR gloves, haptics, haptic feedback, virtual reality, mixed reality, VR headset gloves, multimodal haptic gloves, XR experience, realistic haptic feedback, XR training, virtual prototyping, digital art, immersive marketing experiences, immersive experiences, immersion, motion tracking sensors, motion tracking,haptische Handschuhe, VR-Handschuhe, Haptik, haptisches Feedback, virtuelle Realität, gemischte Realität, VR-Headset-Handschuhe, multimodale haptische Handschuhe, XR-Erlebnis, realistisches haptisches Feedback, XR-Training, virtuelles Prototyping, digitale Kunst, immersive Marketingerlebnisse, immersive Erlebnisse, Immersion, Bewegungsverfolgungssensoren, Bewegungsverfolgung,MOCAP, system śledzenia ruchu, system przechwytywania ruchu, analiza biomechaniczna, produkcja wirtualna, symulacja VR, śledzenie obiektów w wirtualnej rzeczywistości, motion tracking system, motion capture system, biomechanical analysis, virtual production, VR simulation, object tracking in virtual reality,Bewegungsverfolgungssystem, Bewegungserfassungssystem, biomechanische Analyse, virtuelle Produktion, VR-Simulation, Objektverfolgung in der virtuellen Realität,

Data Glove
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.