

Zapytaj o cenę i dostępność
Urządzenie przeznaczone wyłącznie dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.
Łatwe w użyciu i integracji poprzez OpenXR, Unity, Unreal, VRED i IC.IDO. Śledzenie dłoni o wysokiej wierności. Ultralekki, wygodny i dyskretny zintegrowany układ dotykowy. Swoboda wykonywania pełnego zakresu ruchu bez przerywania zanurzenia. Gotowy do pracy w niecałą minutę. Intuicyjna interakcja w rzeczywistości wirtualnej bez konieczności stosowania instrukcji i objaśnień dotyczących przycisków.
Zapytaj o cenę i dostępność
Urządzenie przeznaczone wyłącznie dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.
Manus Prime 3 Haptic XR Gloves
Rękawice MANUS Prime 3 zostały wzbogacone o technologię Quantum AI. Ten zaawansowany algorytm uczenia maszynowego jest szkolony na podstawie wiodących w branży danych śledzenia Quantum i jest bezproblemowo stosowany w danych Prime 3 w czasie rzeczywistym. Sztuczna inteligencja MANUS Quantum będzie z biegiem czasu stale udoskonalana i natywnie osadzona w MANUS Core.
Ultralekki zintegrowany układ dotykowy
Wygodny i dyskretny. Swoboda wykonywania pełnego zakresu ruchu bez przerywania zanurzenia. Połączenie tego potężnego systemu dotykowego w połączeniu z wysokiej jakości śledzeniem palców w MANUS Prime 3 Haptic XR sprawia, że jest to idealne rozwiązanie do szkoleń i walidacji projektów w VR.
Szkolenie wojskowe, ratownicze i cywilne w zakresie VR.
Rękawiczki Prime 3 Haptic XR oferują wciągające i interaktywne doświadczenia, umożliwiając uczestnikom skuteczniejsze rozwijanie kluczowych umiejętności i usprawnianie procesu uczenia się poprzez umożliwienie komunikacji i zapewnianie wielozmysłowej informacji zwrotnej.
Wirtualne prototypowanie i weryfikacja projektu.
Prime 3 Haptic XR usprawnia proces projektowania, zapewniając realistyczne wrażenie obiektów bez fizycznych prototypów. Pozwala to użytkownikowi na weryfikację projektu poprzez interakcję z człowiekiem na wczesnym etapie procesu, eliminując koszty i oszczędzając czas.
Nieprzerwalna praca
Rękawice Prime 3 Haptic XR są wyposażone w wymienne baterie, które zapewniają nieprzerwaną pracę. Baterie Prime 3 wytrzymują do 10 godzin ciągłego użytkowania na pełnym naładowaniu. Dodatkowo rękawice Prime 3 Haptic XR mogą być zasilane z zewnętrznego źródła zasilania przez port USB typu C.
Stacja ładowania
Ładowanie 6 akumulatorów jednocześnie w ciągu 1 godziny. Ta stacja ładująca jest również kompatybilna z rękawicami Quantum Metagloves, starszymi akumulatorami z serii Prime i Pro Tracker, dzięki czemu możesz ładować akumulatory Prime 3 i SteamVR Pro Tracker w tym samym czasie.
Specyfikacja techniczna:
Signal latency: ≤ 7.5ms
Sensor sample rate: 90Hz
Battery duration: 10 hours (swappable batteries)
Charging time: 3 hours (USB Type-C)
Weight: 134 grams
Wired communication: USB Type-C
Wireless communication: Bluetooth Low Energy 5
Supported operating system: Windows 10/11
Finger sensor type: 5x 2DoF Flexible sensors and 6x 9DoF IMU’s
Finger Flexible Sensor Repeatability: >1.000.000 cycles
Haptic Feedback: Integrated Vibrotactile Haptics
Textile information: 77% Polyester, 23% Spandex
rękawice haptyczne, rękawice VR, haptyka, dotykowe sprzężenie zwrotne, wirtualna rzeczywistość, rzeczywistość mieszana, rękawice do gogli VR, multimodalne rękawice haptyczne, doświadczenie XR, realistyczne dotykowe sprzężenie zwrotne, szkolenia XR, prototypowanie wirtualne, cyfrowa sztuka, immersyjne doświadczenia marketingowe, immersyjne doświadczenia, imersja, czujniki śledzące ruch, śledzenie ruchu, haptic gloves, VR gloves, haptics, haptic feedback, virtual reality, mixed reality, VR headset gloves, multimodal haptic gloves, XR experience, realistic haptic feedback, XR training, virtual prototyping, digital art, immersive marketing experiences, immersive experiences, immersion, motion tracking sensors, motion tracking,haptische Handschuhe, VR-Handschuhe, Haptik, haptisches Feedback, virtuelle Realität, gemischte Realität, VR-Headset-Handschuhe, multimodale haptische Handschuhe, XR-Erlebnis, realistisches haptisches Feedback, XR-Training, virtuelles Prototyping, digitale Kunst, immersive Marketingerlebnisse, immersive Erlebnisse, Immersion, Bewegungsverfolgungssensoren, Bewegungsverfolgung,MOCAP, system śledzenia ruchu, system przechwytywania ruchu, analiza biomechaniczna, produkcja wirtualna, symulacja VR, śledzenie obiektów w wirtualnej rzeczywistości, motion tracking system, motion capture system, biomechanical analysis, virtual production, VR simulation, object tracking in virtual reality,Bewegungsverfolgungssystem, Bewegungserfassungssystem, biomechanische Analyse, virtuelle Produktion, VR-Simulation, Objektverfolgung in der virtuellen Realität,