Manus Core
search
  • Manus Core

Manus Core

EOL - zakończono produkcję

Urządzenie przeznaczone wyłącznie  dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.

Manus Core oprogramowanie do obsługi danych.
Centralny węzeł dla wszystkich produktów Manus. Manus Core zawiera bezpłatne wtyczki do oprogramowania innych firm, które umożliwiają przesyłanie strumieniowe danych w czasie rzeczywistym do niestandardowego projektu w Unity, Unreal, MotionBuilder lub MVN Animate.

Ilość

EOL - zakończono produkcję

Urządzenie przeznaczone wyłącznie  dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.

Manus Core oprogramowanie do obsługi danych.
Centralny węzeł dla wszystkich produktów Manus. Manus Core zawiera bezpłatne wtyczki do oprogramowania innych firm, które umożliwiają przesyłanie strumieniowe danych w czasie rzeczywistym do niestandardowego projektu w Unity, Unreal, MotionBuilder lub MVN Animate.

Pulpit nawigacyjny Manus
Łatwy w użyciu i intuicyjny interfejs do łatwego zarządzania, kalibracji nagrywania danych o wykonaniu. Rozpocznij w mniej niż minutę. Dzięki trzem prostym gestom rękawice Manus można szybko i dokładnie skalibrować.

Mocap do całego ciała z wielokątem
Manus Core jest dostarczany z Manus Polygon, naszym najnowszym oprogramowaniem IK-solver, które umożliwia płynny ruch całego ciała w dowolnym środowisku wirtualnym. System IK generuje wirtualny ludzki szkielet o dokładnych proporcjach i płynnie ponownie namierza i synchronizuje ruch z wybranym awatarem. Ten system wykrywa najdrobniejsze niuanse ruchu ludzkiego ciała, co daje prawdziwie realistyczne wirtualne postacie, bez potrzeby używania kombinezonu do przechwytywania ruchu.

Przechwytuj dane palców w FBX
Jednym kliknięciem przycisku możesz łatwo zapisać dane palca w Manus Dashboard i bezpośrednio wyeksportować nagranie jako plik FBX.

Do 4 użytkowników jednocześnie
Jedna licencja Manus Core obsługuje do czterech użytkowników na stanowisko. Możliwość podłączenia do ośmiu rękawic. Z maksymalnym zasięgiem 5 metrów (lub 16 stóp).

Koncesjonowanie
Manus Core jest dostępny jako licencja roczna lub wieczysta. Obejmuje pełną pomoc techniczną firmy Manus w okresie obowiązywania licencji, bezpłatne wtyczki innych firm i częste aktualizacje. Klucz licencyjny Manus Core jest dostępny za pośrednictwem klucza sprzętowego Manus w celu aktywacji oprogramowania.

Software Compatibility
Manus Core is compatible with:
Unreal Engine: Live stream data with plugin
Motionbuilder: Live stream data with plugin
Unity: Live stream data with plugin
Import FBX files directly into:
Unreal Engine, Motionbuilder, Unity, Maya, 3ds Max, Blender, Cinema 4D, Houdini, or any other application capable of importing FBX files.

Manus Polygon - wyceniany osobno
Wysokiej klasy naturalny ruch i śledzenie całego ciała w VR
MANUS Polygon to najnowsze oprogramowanie działające w czasie rzeczywistym, umożliwiające płynny ruch całego ciała w dowolnym środowisku wirtualnym. Rozwiązanie wykorzystuje kinematykę odwrotną do dynamicznego odtwarzania naturalnych ruchów ciała za pomocą 6 punktów danych. System IK generuje wirtualny ludzki szkielet o dokładnych proporcjach i bezproblemowo ponownie namierza i synchronizuje ruch użytkownika do wybranego awatara. System wykrywa najdrobniejsze niuanse ruchu ludzkiego ciała, co daje prawdziwie realistyczne wirtualne postacie, bez potrzeby używania kombinezonu do przechwytywania ruchu.
Dzięki Polygon można łatwo wizualizować i rejestrować, co robisz ze swoim ciałem. Polygon może być używany do realistycznych i osobistych spotkań w wirtualnej rzeczywistości, dodając ludzki charakter we współpracy VR.
Gdy projekt lub współpraca zespołowa w VR wymaga wrażeń w czasie rzeczywistym, naturalnego dotyku i intuicyjnych interakcji z rekwizytami, konieczne jest połączenie Polygon z rękawiczkami MANUS Prime II Haptic, aby w pełni wykorzystać wrażenia z całego ciała. Duet Polygon i Prime II Haptics zapewnia przenośne i wydajne rozwiązanie używane z dowolnego miejsca i objętości o dowolnej wielkości. Skaluj swój zespół za pomocą MANUS Connect do współpracy wielu użytkowników.
Unikalne dla Polygon jest narzędzie do samodzielnej kalibracji. Zaprojektowany z myślą o szybkości i maksymalnej łatwości obsługi, szybki, 7-etapowy, 45-sekundowy proces kalibracji pozwala użytkownikowi pracować z pełną autonomią. Polygon zapewnia szybką konfigurację, ponieważ automatycznie przypisuje punkty danych do odpowiednich trackerów, dostarczając awatara całego ciała w ciągu kilku sekund.
Dostępność licencji
Usługa Polygon jest dostępna jako roczna licencja. Pakiet obejmuje pełne wsparcie techniczne MANUS w okresie rocznej licencji, najnowsze wersje i aktualizacje.
Po zakupie klucz licencyjny Polygon jest dostępny za pośrednictwem klucza sprzętowego MANUS w celu aktywacji oprogramowania Polygon. Alternatywnie, klucz licencyjny można aktywować za pomocą klucza sprzętowego.
Zgodność
Korzystając z  wtyczek Maus, możliwa jest bezproblemowa integracja z Unity. Wkrótce pojawi się wtyczka Unreal Engine.
MANUS Polygon może być używany z Oculus Rift S, Oculus Quest Link i dowolnym zestawem kompatybilnym ze SteamVR.

Manus Core
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.