

Zapytaj o cenę i dostępność na info(@)pronetkrakow.com.pl
TESLASUIT to interfejs, człowiek-cyfrowy przeznaczony do monitorowania ludzkich zachowań i poprawy wydajności, obejmujący do trzech głównych systemów.
Do 3 systemów w jednym produkcie
-Haptyczne sprzężenie zwrotne
-Przechwytywanie ruchu
-Biometria
Zapytaj o cenę i dostępność na info(@)pronetkrakow.com.pl
TeslaSuit Developer Kit
Haptyczne sprzężenie zwrotne
System dotykowego sprzężenia zwrotnego całego ciała TESLASUIT wykorzystuje elektrostymulację mięśni (EMS) i przezskórną elektryczną stymulację nerwów (TENS), aby symulować szereg rzeczywistych uczuć i wrażeń. Korzystając z tego systemu, TESLASUIT może dostarczać fizyczne informacje zwrotne w oparciu o wizualną symulację, której można doświadczyć na płaskim ekranie lub urządzeniach do rzeczywistości immersyjnej.
Może to zapewnić bardziej wciągające wrażenia, zbudować pamięć mięśniową, technikę autokorekty i zbudować środowiska głębokiego uczenia się.
80 - Channels
1-150 Hz - Frequency
1-60 mA – Current
Przechwytywanie ruchu
System przechwytywania ruchu TESLASUIT wykorzystuje 14 czujników bezwładnościowych jednostek pomiarowych (IMU) do identyfikacji określonych punktów wokół TESLASUIT w celu śledzenia, rejestrowania i monitorowania ruchów i pozycjonowania użytkowników. Każdy czujnik IMU składa się z akcelerometru, żyroskopu i magnetometru.
System motion capture może być wykorzystywany do tworzenia animacji (gry, filmy itp.), monitorowania i rejestrowania wydajności (sporty itp.), ergonomii i testowania czynnika ludzkiego (badania, analiza danych).
14 - Sensors
100 - Frames/sec
IMU - 6-axis or 9-axis modes
Układ biometryczny
System biometryczny TESLASUIT zapewnia głęboki i czytelny zestaw informacji mających na celu zrozumienie stanu fizycznego użytkownika. System fotopletyzmografii (PPG) dostarcza informacji o układzie krążeniowo-oddechowym, obliczając liczbę uderzeń serca użytkownika na minutę (BPM) i zmienność częstości tętna (PRV)
Umożliwia to interaktywne treści szkoleniowe VR/AR, które dostosowują się do osoby szkolonej w celu spersonalizowania doświadczeń.
200 - Frames/sec
455-955 nm - Spectral sensitivity range
The Suit
Elegancki tekstylny dwuczęściowy komplet składający się z bluzy i spodni.
Nowe technologie połączone w inteligentne tkaniny dopasowują się do ciała jak druga skóra.
Rozciągliwy, oddychający, trwały, a nawet nadający się do prania
Odpowiedni dla każdego
TESLASUIT został zaprojektowany z myślą o różnorodności współczesnego społeczeństwa, biorąc pod uwagę anatomiczne cechy populacji, aby upewnić się, że każdy znajdzie idealne dopasowanie.
92% polyester, 8% elastan, 400 g/m2 - Upper layer
55% nylon, 45% spandex, 230 g/m2 - Bottom layer
XR Edition - Haptic Feedback, Motion Capture, Biometry system
Wersja XR z maksymalnie 3 zintegrowanymi systemami została zaprojektowana w celu poprawy wydajności człowieka. Haptyka całego ciała do odtwarzania fizycznych doznań; motion capture do śledzenia ruchów i rejestrowania danych biomechanicznych oraz czujniki biometryczne do obliczania BPM użytkownika.
To niezrównane narzędzie do tworzenia wysokiej klasy doświadczeń VR i podnoszenia rozwiązań szkoleniowych na nowy poziom w wielu branżach.
Medical Edition - Haptic Feedback, Motion Capture, Biometry system, Medical Mapping
Medyczna edycja kombinezonu została stworzona z myślą o osobach ze szczególnymi ograniczeniami ruchowymi. Specjalnie zaprojektowane mapowanie pozwala na pełniejszą stymulację pleców, przy czym kluczowe systemy pozostają takie same jak w XR Edition.
Boczne suwaki na kurtce i spodniach pozwalają na łatwiejsze zakładanie i zdejmowanie osobom, które nie potrafią samodzielnie się ubrać.
Akademickie partnerstwo z Teslasuit
Akademickie partnerstwo badawcze z Teslasuit to sposób na uzyskanie dostępu do zniżki akademickiej na prowadzenie najlepszych badań w XR i medycynie.
Producent poszukuje partnerów do:
Podstawowe i stosowane badania XR (nowatorskie podejścia do immersyjnej edukacji XR, medyczne badania przesiewowe i diagnostyka XR, rekreacja XR itp.)
Próby kliniczne istniejących metod diagnostycznych i rehabilitacyjnych z wykorzystaniem Teslasuit
Nowe podejście do analizy biomechanicznej (długoterminowe monitorowanie biomechaniczne i analiza specyficzna dla zadania z wykorzystaniem przechwytywania ruchu opartego na IMU lub EMG lub obu)
Podstawowe i stosowane badania elektrostymulacji (dotykowe, EMS, TENS, FES, IFS)
Rozwój algorytmów biomedycznych BigData (MoCap, EMG, PPG, EKG, HRV, BIA itp.)
Rozwiązania alternatywne z dziedziny MOCAP i haptyki - zapraszamy do zapoznania się z artykułami.
AiQ Synertial najpopularniejszy MOCAP - Nowa definicja przechwytywania ruchu inercyjnego
https://pronetkrakow.com.pl/pl/content/203-aiq-synertial-najczesciej-wybierany-mocap
Kamizelka Haptyczna OWO
https://pronetkrakow.com.pl/pl/content/124-kamizelka-haptyczna-owo
HoloWorld flagowy produkt to HoloSuit, kombinezon do przechwytywania ruchu całego ciała ze sprzężeniem zwrotnym. HoloSuit umożliwia ludziom rozwijanie swoich umiejętności i swoich robotów w HoloWorld Skill Metaverse przy użyciu kombinacji rzeczywistości rozszerzonej, rzeczywistości wirtualnej, sztucznej inteligencji, robotyki i 5G.
https://pronetkrakow.com.pl/pl/content/205-holoworld
BTS Bioengineering systemy przechwytywania ruchu dla medycyny, sportu i przemysłu.
https://pronetkrakow.com.pl/pl/content/204-bts-bioengineering-systemy-przechwytywania-ruchu-dla-medycyny-sportu-i-przemyslu
kamizelka haptyczna, kamizelka VR, kamizelka do gir VR, kombinezon haptyczny, kombinezon VR, haptyczne sprzężenie zwrotne, haptyka, system dotykowego sprzężenia zwrotnego, rzeczywistość imersyjna, środowiska głębokiego uczenia się, system przechwytywania ruchu, fizyczne informacje zwrotne, czujnik IMU, akcelerometr, magnetometr, żyroskop, monitorowanie gry, symulacja rzeczywistych uczuć, symulacja rzeczywistych wrażeń, haptic vest, VR vest, VR gaming vest, haptic suit, VR suit, haptic feedback, haptics, haptic feedback system, immersive reality, deep learning environments, motion capture system, physical feedback, IMU sensor, accelerometer, magnetometer, gyroscope, game monitoring, simulation of real feelings, simulation of real sensations, haptische Weste, VR-Weste, VR-Gaming-Weste, haptischer Anzug, VR-Anzug, haptisches Feedback, Haptik, haptisches Feedbacksystem, immersive Realität, Deep-Learning-Umgebungen, Motion-Capture-System, physisches Feedback, IMU-Sensor, Beschleunigungsmesser, Magnetometer, Gyroskop, Spielüberwachung, Simulation echter Gefühle, Simulation echter Empfindungen,