

Zapytaj o cenę i dostępność na info(@)pronetkrakow.com.pl
TactSuit Air jest dostępny w dwóch stylach, więc możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada.
Kamizelka została zaprojektowana, aby mieć jak najwięcej z wciągających wrażeń na VR, PS VR2 i klasycznych ekranach, zapewniając najlepsze wrażenia dotykowe w każdym otoczeniu.
Zapytaj o cenę i dostępność na info(@)pronetkrakow.com.pl
BHaptics TactSuit Air
TactSuit Air jest dostępny w dwóch stylach, więc możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada.
Kamizelka została zaprojektowana, aby mieć jak najwięcej z wciągających wrażeń na VR, PS VR2 i klasycznych ekranach, zapewniając najlepsze wrażenia dotykowe w każdym otoczeniu.
Poczuj rytm dzięki haptycznemu audio i zanurz się całym ciałem w grach rytmicznych z sprzężeniem zwrotnym.
Płynne działanie dzięki obsłudze sieci bezprzewodowej bez opóźnień.
TactSuit Air
Number of Feedback Points: 16 ERM Motors
Playtime: 12 Hrs, *All feedback points operate at maximum intensity for 1 second every 10 seconds.
Size Details:
Body Circumference 24 - 50 in. (61 - 127 cm)
Length: 21.5 in. (55 cm)
2.5 lbs (1.12 kg)
Charging Time & Battery: 2.5 Hrs
Full charge time with 5V 2A (Max)
Li-ion rechargeable battery (3.63V, 4900mAh, 17.787Wh)
Connectivity: Dual
Bluetooth (BLE) & 3.5mm Audio Jack
*Wired connection supports stereo(2ch) haptic feedback only.
Compatibility:
- Meta Quest 3, 3S, Pro and 2: Native support & Wired Audio-to-Haptic
- PC VR(Steam VR): Native / Mod support & Wireless Audio-to-Haptic
- Console(PS VR): Native & Wired Audio-to-Haptic
W pudełku:
TactSuit Air
Bluetooth Dongle
USB Type C Charging Cable
TactSuit Audio Accessories
User Manual
Opcje dodatkowo płatne:
- TactSleeve
Haptic sleeves for arms with 3 feedback points for each arm
- TactVisor
Haptic face cover for VR HMDs with 4 feedback points
- Mesh Lining for TactSuit Air
Replacement mesh lining for TactSuit Air
kamizelka haptyczna, kamizelka VR, kamizelka do gir VR, kombinezon haptyczny, kombinezon VR, haptyczne sprzężenie zwrotne, haptyka, system dotykowego sprzężenia zwrotnego, rzeczywistość imersyjna, środowiska głębokiego uczenia się, system przechwytywania ruchu, fizyczne informacje zwrotne, czujnik IMU, akcelerometr, magnetometr, żyroskop, monitorowanie gry, symulacja rzeczywistych uczuć, symulacja rzeczywistych wrażeń, haptic vest, VR vest, VR gaming vest, haptic suit, VR suit, haptic feedback, haptics, haptic feedback system, immersive reality, deep learning environments, motion capture system, physical feedback, IMU sensor, accelerometer, magnetometer, gyroscope, game monitoring, simulation of real feelings, simulation of real sensations, haptische Weste, VR-Weste, VR-Gaming-Weste, haptischer Anzug, VR-Anzug, haptisches Feedback, Haptik, haptisches Feedbacksystem, immersive Realität, Deep-Learning-Umgebungen, Motion-Capture-System, physisches Feedback, IMU-Sensor, Beschleunigungsmesser, Magnetometer, Gyroskop, Spielüberwachung, Simulation echter Gefühle, Simulation echter Empfindungen,