CyberGlove Systems CyberTouch II
search
  • CyberGlove Systems CyberTouch II

CyberGlove Systems CyberTouch II

Zapytaj o cenę i dostępność

Urządzenie przeznaczone wyłącznie  dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.


CyberTouch obejmuje nowe czujniki wibrodotykowe po wewnętrznej stronie opuszków palców. Czujniki są małe i lekkie i zapewniają bardziej realistyczne wrażenia sensoryczne.

Ilość

Zapytaj o cenę i dostępność

Urządzenie przeznaczone wyłącznie  dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.

CyberGlove Systems CyberTouch II

CyberTouch obejmuje nowe czujniki wibrodotykowe po wewnętrznej stronie opuszków palców. Czujniki są małe i lekkie i zapewniają bardziej realistyczne wrażenia sensoryczne. Opcja dotykowej informacji zwrotnej CyberTouch jest niezbędna dla każdego, kto poważnie myśli o używaniu rąk do interakcji z obiektami w wirtualnym świecie.

Specyfikacja:

Vibro-tactile actuators: A total of 6; one on the inside of each finger, one on the palm
Vibrational Frequency: 0-125 Hz
Vibrational Amplitude: 1.2 N peak-to-peak at 125 Hz (max)
Sensor Resolution: <1 degree
Sensor Repeatability: 3 degrees (average standard deviation between wearings)
Sensor Linearity: maximum 0.6% nonlinearity over full joint range
Sensor Data Rate: 90 records/sec (typical)
Interface Unit: 3.0 x 4.55 x 1.04 in (7.62 x 11.56 x 2.64 cm)
Cable: Standard 25 ft (7.62m)
Interface: RS-232 (115.2 kbaud max)
 

rękawice haptyczne, rękawice VR, haptyka, dotykowe sprzężenie zwrotne, wirtualna rzeczywistość, rzeczywistość mieszana, rękawice do gogli VR, multimodalne rękawice haptyczne, doświadczenie XR, realistyczne dotykowe sprzężenie zwrotne, szkolenia XR, prototypowanie wirtualne, cyfrowa sztuka, immersyjne doświadczenia marketingowe, immersyjne doświadczenia, imersja, czujniki śledzące ruch, śledzenie ruchu, haptic gloves, VR gloves, haptics, haptic feedback, virtual reality, mixed reality, VR headset gloves, multimodal haptic gloves, XR experience, realistic haptic feedback, XR training, virtual prototyping, digital art, immersive marketing experiences, immersive experiences, immersion, motion tracking sensors, motion tracking,haptische Handschuhe, VR-Handschuhe, Haptik, haptisches Feedback, virtuelle Realität, gemischte Realität, VR-Headset-Handschuhe, multimodale haptische Handschuhe, XR-Erlebnis, realistisches haptisches Feedback, XR-Training, virtuelles Prototyping, digitale Kunst, immersive Marketingerlebnisse, immersive Erlebnisse, Immersion, Bewegungsverfolgungssensoren, Bewegungsverfolgung,MOCAP, system śledzenia ruchu, system przechwytywania ruchu, analiza biomechaniczna, produkcja wirtualna, symulacja VR, śledzenie obiektów w wirtualnej rzeczywistości, motion tracking system, motion capture system, biomechanical analysis, virtual production, VR simulation, object tracking in virtual reality,Bewegungsverfolgungssystem, Bewegungserfassungssystem, biomechanische Analyse, virtuelle Produktion, VR-Simulation, Objektverfolgung in der virtuellen Realität,

CyberTouch II
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.