

Urządzenie przeznaczone wyłącznie dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.
Cztery systemy w jednej rękawicy
-Haptic Feedback
-Force Feedback
-Finger Tracking
-Biometrics
Urządzenie przeznaczone wyłącznie dla klienta biznesowego (programów naukowych, uczelni, developerów).
W razie zainteresowania prosimy o podanie danych uczelni/firmy, projektu w celu zarejestrowania danych u producenta.
Glove Developer Kit
Dotykowa obecność w XR sprawia, że nasz umysł jest zanurzony, przenosząc fizyczne doznania do wirtualnej rzeczywistości. Możliwość dotykania i odczuwania wirtualnych obiektów otwiera nieograniczone możliwości.
Cztery systemy w jednej rękawicy
-Haptic Feedback
-Force Feedback
-Finger Tracking
-Biometrics
Haptic Feedback
Dotykowe czujniki dla każdego palca naśladują wrażenia, tworzą wrażenie tekstury obiektu stałego i różnych typów powierzchni.
45 channels - per glove
1-60 Hz - Frequency
1-80 mA – Current
Force Feedback
Egzoszkielet tworzy opór i delikatnie pociąga palce podczas ruchów chwytania, zatrzymując dłoń wokół wirtualnego obiektu. Zapewnia to postrzeganie kształtu, rozmiaru i symuluje wibracje sprzętu.
Jest to kluczowa technologia oceny dotykowej i interakcji w XR.
9N - Force
2.8-3.3 kg*cm - Torque
300 Hz - Update frequency
Motion Capture
TESLAGLOVE w połączeniu z trackerem TESLASUIT lub VIVE lub kontrolerem Oculus szacuje pozycję użytkownika względem otoczenia w czasie rzeczywistym łącząc świat fizyczny i wirtualny.
Rękawica egzoszkieletowa zapewnia bardziej naturalny sposób interakcji z XR za pomocą samych rąk.
±0.01° - Accuracy
Magnetic - Encoder
50-200 Hz - Update frequency
Finger Tracking
Rozpoznawanie i interpretowanie ruchów.
Kontroluj dokładność ruchu podczas treningu.
Oceń skuteczność technik rehabilitacyjnych w przywracaniu umiejętności motorycznych.
Wyzwalaj zdarzenia i ulepszaj interakcje z obiektami w aplikacjach.
Biometry system
Wbudowane czujniki zbierają informacje biometryczne, takie jak tętno użytkownika, które są przetwarzane w celu pomiaru reakcji fizycznych podczas doświadczeń XR.
Wykryte pomiary pozwalają zrozumieć, jak trenujący radzi sobie ze stresującymi zadaniami lub jak czuje się pacjent podczas procesu rehabilitacji.
200 - Frames/sec
455-955 nm - Spectral sensitivity range
Uniwersalne rękawiczki z regulowanymi nakładkami na palce mają na celu usunięcie barier związanych z używaniem kontrolerów i zwiększenie poziomu immersji.
Pakiet oprogramowania
Control Center
Kluczowa aplikacja służąca do łączenia, kalibracji i aktualizacji TESLAGLOVE.
Studio
Zestaw aplikacji, które umożliwiają łatwą interakcję z systemami i danymi TESLAGLOVE.
SDK
Narzędzie do aktualizacji, zmiany i tworzenia nowych zmiennych, środowisk i procedur dla Twoich projektów.
rękawice haptyczne, rękawice VR, haptyka, dotykowe sprzężenie zwrotne, wirtualna rzeczywistość, rzeczywistość mieszana, rękawice do gogli VR, multimodalne rękawice haptyczne, doświadczenie XR, realistyczne dotykowe sprzężenie zwrotne, szkolenia XR, prototypowanie wirtualne, cyfrowa sztuka, immersyjne doświadczenia marketingowe, immersyjne doświadczenia, imersja, czujniki śledzące ruch, śledzenie ruchu, haptic gloves, VR gloves, haptics, haptic feedback, virtual reality, mixed reality, VR headset gloves, multimodal haptic gloves, XR experience, realistic haptic feedback, XR training, virtual prototyping, digital art, immersive marketing experiences, immersive experiences, immersion, motion tracking sensors, motion tracking,haptische Handschuhe, VR-Handschuhe, Haptik, haptisches Feedback, virtuelle Realität, gemischte Realität, VR-Headset-Handschuhe, multimodale haptische Handschuhe, XR-Erlebnis, realistisches haptisches Feedback, XR-Training, virtuelles Prototyping, digitale Kunst, immersive Marketingerlebnisse, immersive Erlebnisse, Immersion, Bewegungsverfolgungssensoren, Bewegungsverfolgung,