CyberGlove Systems CyberTouch II
search
  • CyberGlove Systems CyberTouch II

CyberGlove Systems CyberTouch II

CyberTouch includes new vibro-touch sensors on the inside of the fingertips. The sensors are small and lightweight and provide a more realistic sensory experience. The CyberTouch haptic feedback option is essential for anyone serious about using their hands to interact with objects in the virtual world.

Quantity

Vibro-tactile actuators: A total of 6; one on the inside of each finger, one on the palm
Vibrational Frequency: 0-125 Hz
Vibrational Amplitude: 1.2 N peak-to-peak at 125 Hz (max)
Sensor Resolution: <1 degree
Sensor Repeatability: 3 degrees (average standard deviation between wearings)
Sensor Linearity: maximum 0.6% nonlinearity over full joint range


Sensor Data Rate: 90 records/sec (typical)
Interface Unit: 3.0 x 4.55 x 1.04 in (7.62 x 11.56 x 2.64 cm)
Cable: Standard 25 ft (7.62m)
Interface: RS-232 (115.2 kbaud max)

 

rękawice haptyczne, rękawice VR, haptyka, dotykowe sprzężenie zwrotne, wirtualna rzeczywistość, rzeczywistość mieszana, rękawice do gogli VR, multimodalne rękawice haptyczne, doświadczenie XR, realistyczne dotykowe sprzężenie zwrotne, szkolenia XR, prototypowanie wirtualne, cyfrowa sztuka, immersyjne doświadczenia marketingowe, immersyjne doświadczenia, imersja, czujniki śledzące ruch, śledzenie ruchu, haptic gloves, VR gloves, haptics, haptic feedback, virtual reality, mixed reality, VR headset gloves, multimodal haptic gloves, XR experience, realistic haptic feedback, XR training, virtual prototyping, digital art, immersive marketing experiences, immersive experiences, immersion, motion tracking sensors, motion tracking,haptische Handschuhe, VR-Handschuhe, Haptik, haptisches Feedback, virtuelle Realität, gemischte Realität, VR-Headset-Handschuhe, multimodale haptische Handschuhe, XR-Erlebnis, realistisches haptisches Feedback, XR-Training, virtuelles Prototyping, digitale Kunst, immersive Marketingerlebnisse, immersive Erlebnisse, Immersion, Bewegungsverfolgungssensoren, Bewegungsverfolgung,MOCAP, system śledzenia ruchu, system przechwytywania ruchu, analiza biomechaniczna, produkcja wirtualna, symulacja VR, śledzenie obiektów w wirtualnej rzeczywistości, motion tracking system, motion capture system, biomechanical analysis, virtual production, VR simulation, object tracking in virtual reality,Bewegungsverfolgungssystem, Bewegungserfassungssystem, biomechanische Analyse, virtuelle Produktion, VR-Simulation, Objektverfolgung in der virtuellen Realität,

CyberTouch II
Comments (0)
No customer reviews for the moment.