Gogle Varjo z nowymi funkcjami

 

Varjo z funkcją Teleport

Varjo uruchomił nowe rozwiązanie do skanowania w wysokiej rozdzielności do VR. Teleport zmienia każde miejsce w immersyjne doświadczenie.

Dzięki Teleport możesz zeskanować dowolną przestrzeń za pomocą smartfona i odtworzyć ją w immersyjnym 3D, dając widzom swobodę eksploracji każdego zakątka i szczegółu, tak jakby byli tam osobiście z tobą.

Gogle Varjo i japońska prostota MUJI

Japońska firma MUJI  opiera się na japońskiej tradycji formy, funkcji i prostoty.
Nazwa MUJI pochodzi od „Mujirushi Ryohin”, co można przetłumaczyć jako „dotyku o jakości bez marki”. Ta filozofia stanowi podstawę polityki MUJI, aby zapewnić zrównoważoną i przystępną jakość poprzez prostotę.

MUJI wykorzystała wirtualną rzeczywistość, aby osiągnąć głębszy kontakt z klientami i stworzyła innowacyjne doświadczenie, aby lepiej zaprezentować swoje produkty.
Kupujący w sklepie zakładają gogle VR Varjo Aero, które przenoszą go nad jezioro w Parku Narodowym Nuuksio w pobliżu Helsinek. To zanurzenie się w naturze pomaga klientom lepiej zrozumieć prostą naturę sosnowego łóżka, na którym siedzą podczas doświadczenia VR w sklepie.

18.11.2024
źródło: Varjo, MUJI

 

gogle, VR, gogle Varjo, wirtualna rzeczywistość, funkcja teleport w goglach Varjo, nowe doświadczenia dzięki VR, poczuj to co kupujesz, nowe doświadczenia dotykowe, goggles, VR, Varjo goggles, virtual reality, teleport function in Varjo goggles, new experiences thanks to VR, feel what you buy, new tactile experiences, Brille, VR, Varjo-Brille, virtuelle Realität, Teleportfunktion in der Varjo-Brille, neue Erfahrungen dank VR, fühlen Sie, was Sie kaufen, neue taktile Erfahrungen,